mate nekdo zkusenosti s MDK 9.2 updated extended?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 9 08:35:37 CET 2003

> Odesílatel: Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz>
>
> Daji se samozrejme pouzit uplne bezne updaty z libovolneho serveru
> zrcadliciho mandrake.

No me slo spis o speciality, ktere MDK tam nema.

Kdyz uz jsme u MDK, tak pred casem jsem narazil na stranku, ktera ma
specialni "nulte" bootovaci CD pro MDK, kde jsou doplnky, ktere diky
dementnim zakonum ala DMCA a SSSCA v distru nejsou. Netusite kde to roste?
Ja to uz nekolikrat hledal ale furt nic.

Dik,

JL.