mate nekdo zkusenosti s MDK 9.2 updated extended?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Prosinec 11 13:27:04 CET 2003

On Tue, Dec 09, 2003 at 08:35:37AM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> Kdyz uz jsme u MDK, tak pred casem jsem narazil na stranku, ktera ma
> specialni "nulte" bootovaci CD pro MDK, kde jsou doplnky, ktere diky
> dementnim zakonum ala DMCA a SSSCA v distru nejsou.

Nejsem si jist, ale odhaduju, ze francouzi si z americkych zakonu moc
hlavu nedelaji, i kdyz je pravda, ze evropsky ekvivalent DMCA (EUCD)
neni o moc lepsi. A pokud je mi znamo, tak SSSCA jeste nebyl schvalen.

Jake doplnky konkretne vam v MDK chybi? Software na prehravani DVD tam
je ...

Neni to "specialni nulte" CD nejaky trojsky kun? :-)

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/