up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Prosinec 9 16:21:37 CET 2003

	Mozna otazka cviku - mate dve moznosti - kickstart (nenaucil jsem se ho) nebo udelat ze sebe cvicenou opici - dneska po letech to uz je otazka na 15 minut...

> (nebo tak nejak) radoval jsem se s tehdy proklamovanym heslem -
> system jednou nainstalujete a pk uz jen neustale upgradujete (diky
> vynalezu rpm)

	U RPM jsem tuhle deklaraci videl tak akorat v marketingovych materialech...:-) Naopak mam osobni kontakty na lidi okolo Debiana, kteri tvrdi, ze "jim" to takto uz roky funguje... - berte to treba jako tip.