Jak zkopirovat ceske nazvy souboru ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 11 21:41:08 CET 2003

Petr Skoda napsal(a):

> Ne, je to jeste stary poctivy RH7.2

>  vyse v mailu jsem uvedl ze delam FAT32 pomoci mkdosfs

Je tam skutečně fat32 a né fat16 nebo fat12 ?

Další problém jak ty soubory kopírujete (čím) já jsem u nějakých
starších RH měl problém pokud byla v názvu mezera některé okení manažery
se kously a zahlásily chyby že soubor neexistuje, nebo ho není možné
přečíst atd.....

|    ICQ    179223500                    |