Jak se ma system chovat pri vlozeni wifi karty

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 9 16:22:52 CET 2003

> Nestalo by lobovat za to, aby skript overil u karet, kde to lze, zda je
> eth0 aktivni (ma link) a choval se podle toho (prepsal nameservery a
> vytvoril defaultroute)? Pripadne neplati globalne, ze uzivatel chce
> pouzivat posledni vznikle pripojeni? A nebo to hotplug dela a ja jsem to
> prehledl?

Pro ethernet tohle existuje. Jmenuje se to tusim ifplugd (a minimalne jsou
jeste nejmin dve dalsi veci, ktere delaji to same) a daji se tomu
nadefinovat ruzne akce (typicky nahozeni a shozeni site).

Jinak se ale obavam, ze tezko vymyslime nejaky univerzalni algoritmus,
ktery by v kazdem okamziku stanovil, jake pripojeni pouzit (to s tim
poslednim vzniklym nebude uplne od veci, ale vzdycky to taky nebude to
prave).

-- Honza Houstek