Jak se ma system chovat pri vlozeni wifi karty

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 9 16:28:32 CET 2003

On Mon, Dec 08, 2003 at 11:16:57PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:
> Tohle neni ani tak dotaz, jako spise filozoficke zamysleni.
>
> Kamarad ma prvni den na notebooku linux a vecer si prisel pro radu, ze mu
> nechodi sit. Problem ani neni v tom, ze by sit nechodila, ale ze se chova
> jinak. Predtim mel winxp a tam kdyz zasunul wifi kartu, tak presel na wifi a
> kdyz ji vyndal, tak presel na metalicky ethernet. Pod linuxem ovsem zasunuti
> wifi karty nic nedela (resp dela, ale protoze existuje konfigurace od dhcp
> demona beziciho na eth0, tak se neuplatni) a to ani v pripade, ze pred
> zasunutim wifi karty vytahne kabel z eth0.

> [...]
Presne toto jsem resil. Skoncilo to tak, ze jsem si dopsal potrebne
chovani do /etc/pcmcia/network (Debian). A od te doby se to chova tak,
jak chci ja. Ale asi bych vrazdil, kdyby po zasunuti wifi spadla
etherneti sit.

-- Dalibor Straka