up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 9 16:22:52 CET 2003

On Tue, Dec 09, 2003 at 11:47:47AM +0100, Petr Skoda wrote:
> [...]
> Tak jsem musil pustit instalaci v textove konzoli, ktera mi po select all
> dovolila zase odebrat ptakoviny typu japonstiny a exotickych HOWTO a
> konecne se mi system nainstaloval (i to ACPI uz chodi - Hura).
>
>  Tazke se ptam vsech kteri uspesne upgradovali - predvidali jste uz drive
> a dali si dost velky / nebo mate jednu particii na vsechno nebo jak to
> delate, ze vam misto nechybi i kdyz objem nove verze RH stale bobtna ?
> Nebo snad nedejboze vybirate balicky a jste tak jasnozrivi, ze vam nikdy
> nechybi to co tam nedate v presvedceni, ze to nebudete potrebovat ?

Ja jsem na RH vzdycky instaloval uplny prd. A kdyz jsem neco potreboval,
strcil jsem tam cdcko, napsal rpm -ivh jmeno_baliku.rpm a byl jsem
vysmatej. Pravda, zdrzelo me to i s instalovanim podpurnych balicku asi
5-10minut. Ale po mesici normalni prace na desktopu jsem uz rpm pul roku
nepotreboval.

> Ja osobne uz na vybery balicku rezignoval, protoze je to prace na cely den
> s nejsitym vysledkem (uz tu bezel flame o nekorektnosti kontrloy
> zavislosti ) -

Napisu rpm -qa >moje.baliky a tim jsou schovane. :-)

> Mam obavu, ze se dostaveame do stejne situace, jako s Win, stale to
> bobtna, je tam sposta veci, ktere nepotrebuji, ale nemam cas to vykuchat
Ale to je v poreadku, jen at to bobtne, to je dobre ze je toho moc a
moc. Nemusite si vse instalovat. Teda nedej boze, aby jednou meli
distribuce 20CD. To byste mozna neustal ;-). Ale zase byste tam mel i
balicky s padesati ruznymi editory z nich pouzivate jeden az dva.
Padesat okenich manazeru a cele GNOME i KDE, ackoliv pouzivate jeden,
100 prehravacu mp3 a pouzivate jeden...

> (proc napr pri upgradu nestaci jen vymenit balicky ktere sjou zhruba
> stejne velke, ale system nenazrane chce o cca gigabyte vic, ktery vam tam
Je na vas, jakou distribuci zvolite. Muzete si vsechno kompilovat
v Gentoo Linuxu. Ale ja bych RH volil pokud chci mit vsechno, nechci se
v tom moc stourat a stejne si koupim 100GB disk, a tak me jedna desetina
zabrana systemem nevytrhne. Vrazim CD, provedu upgrade, dam si kafe a
hotovo! Ne?

> Proste obecne mam pocit Zokenneni Linuxu se vsemi negativnimi pruvodnimi
> jevy.

Tedy sorry, ale rikat, ze muj RH ma uz skoro tolik programku jako
windows je negativni...?

> mam pocit, ze uz tu zadna Flame war dlouho nebyla, pojdte me presvedcit,
> ze je to lepsi nez to vidim ;-)
Fuj!

Hezky den,
-- Dalibor Straka