up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Úterý Prosinec 9 16:52:41 CET 2003

% nevim jak to delate, ale me se nikdy pokus o upgrade z CD na novou verzi
% nezdaril - vzdy mi system po hodine sroceni s usmevem rekl ze mam na rootu
% malo mista. A to jsem frajersky dal na root 6GB a jeste mam /boot 100MB
% jinde. Pokazde mi misto chybi. To mam dat rovnou 10GB naprazdno a pockat

No jo, ale vy tam proste mate _vsechno_, ze jo? (Podle toho co pisete dal. :)

%  Tazke se ptam vsech kteri uspesne upgradovali - predvidali jste uz drive
% a dali si dost velky / nebo mate jednu particii na vsechno nebo jak to

Moje predvidavost je takova, ze jsem si pro RH7.3 (ktery jsem postupne
upgradoval az na FC1) nechal na / 3GB a do toho se do dneska vejdu.

% delate, ze vam misto nechybi i kdyz objem nove verze RH stale bobtna ?
% Nebo snad nedejboze vybirate balicky a jste tak jasnozrivi, ze vam nikdy
% nechybi to co tam nedate v presvedceni, ze to nebudete potrebovat ?

Jasne, ze chybi, ale mam prece ty instalacni CD a tak si to tam z nich
pridam, ne? :)

% Ja osobne uz na vybery balicku rezignoval, protoze je to prace na cely den
% s nejsitym vysledkem (uz tu bezel flame o nekorektnosti kontrloy
% zavislosti ) -

To bude asi ten zasadni duvod, tim tam totiz mate vetsinu (typu)
programu 2-3x (nejmin jednou v KDE provedeni a jednou v Gnome a pak taky
neco normalniho :). BTW pokud delate update tak prece nemusite _nic_
vybirat, proste se updatuje to co tam je (+- se prida neco pro doplneni
zavislosti apod.).

% Mam obavu, ze se dostaveame do stejne situace, jako s Win, stale to
% bobtna, je tam sposta veci, ktere nepotrebuji, ale nemam cas to vykuchat
% (je to prakticky nemozne v konecnem case) a tak nezbyva instalovat vsechno
% a stale zvetsovat disk (pravda mam tu svobodny potencial volby baliku a
% programy jako resize apod , ale pro prakticke pouziti je to zdlouhave)

Pokud instalujete vsechno tak samozrejme vetsi disk bude podminkou, ale
200GB IDE disky nejsou tak drahe...

%
% Proste obecne mam pocit Zokenneni Linuxu se vsemi negativnimi pruvodnimi
% jevy.
%
% mam pocit, ze uz tu zadna Flame war dlouho nebyla, pojdte me presvedcit,
% ze je to lepsi nez to vidim ;-)

BTW ma pocit, ze RH8, RH9 i FC1 je na 3 CD, takze takove velke rozdily mezi
nimi byt prece nemuzou :).

--mm                                                            Michael Mráka