Jak zkopirovat ceske nazvy souboru ?

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 11 12:08:04 CET 2003

On Tue, 9 Dec 2003, Petr Šobáň wrote:

> A co máte za distribuci používáte unicode ?
> codepage=852,iocharset=utf8 :-)

Ne, je to jeste stary poctivy RH7.2

> Jinak taky co jste udělal na tom disku NTFS, FAT nebo jiný systém ?

 vyse v mailu jsem uvedl ze delam FAT32 pomoci mkdosfs

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *