mate nekdo zkusenosti s MDK 9.2 updated extended?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 12 13:01:21 CET 2003

> Odesílatel: Martin Mačok <martin.macok na underground.cz>
>
> Nejsem si jist, ale odhaduju, ze francouzi si z americkych zakonu moc
> hlavu nedelaji, i kdyz je pravda, ze evropsky ekvivalent DMCA (EUCD)

Jenze francouzi maji zakazane kryptovani. Tam se proste nesmi kryptovat,
jinak to mate na 2 roky jiste.

> neni o moc lepsi. A pokud je mi znamo, tak SSSCA jeste nebyl schvalen.

To nebyl, ale kdyz mate dobre pravniky, tak ten problem napasujete na neco
jineho taky.

> Jake doplnky konkretne vam v MDK chybi? Software na prehravani DVD tam
> je ...

DVD nemam, ale kdyz uz jste to nacal, tak tam bylo nejen DVD, ale i ruzne
kodeky a to i wokenni. Pak to umelo sifrovany FS pri instalaci a podobne
vyhytavky, co 9.1 nemel, proste toho mel haldu navic.

> Neni to "specialni nulte" CD nejaky trojsky kun? :-)

To samozrejme muze byt cokoli co si nezkompilujete sam ze svych zdrojaku :)
Ikdyz pravdepodobnost v tomto priipade je urcite vyssi.

JL.