up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Prosinec 12 14:43:39 CET 2003

	Ono to neni vubec od veci, staci "vhodny" program a bud mate po datech nebo se nema ani kam zapsat LOG apod... (urcite jste overoval vsechny SUID programy apod.?) - samozrejme, predpokladam, ze nemate aplikovanou dusledne user konfiguraci... (kdyz je potreba tak se prepnete na roota a vyresite, je to rychlejsi nez se hrabat mnozstvim dokumentace a zjistovat jak to delegovat na per-user konfiguraci)

> Dekuji za potvrzeni ze uz to opravdu chodi spolehlive - ted ma cerstve
> nainstalovanou FC1 , tak doufam ze uz budu moc jen upgradovat .

	No spolehlive to nechodi nikdy, resp. i v dnesni dobe mne dokaze vytocit kdyz po vyberu baliku apod. instalator slitne... (jako ze se stalo mockrat a neni to vina HW)

	O MC ci JOE byste v instalacich bez vyberu jednotlivych balicku (snad vyjma full install) hledal marne do dnes...:-)