HTB shaping v oboch smeroch

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Prosinec 12 16:02:12 CET 2003

Rybarik, Michal wrote:

>ten stroj je len router. aplikacne servre budu v dmz na samostanom interfejsi.
>tych interfaceov je tam dost, momentalne ppp0 (inet via DSL), eth0 (inet via
>wifi), LANky eth1, eth2, eth3, potom tun0 (kryptovany tunel via inet eth0), a
>snad som uz na nic nezabudol.
>
>chcem shapeovat _LEN_ prevadzku ktora ide do internetu cez ppp0, nic ine. ostatne
>interfaces medzi sebou maju chodit full speed. a tu mam problem, bez IMQ alebo
>ineho ingress shapingu neviem vyriesit na jednom interfejsi shaping v oboch smeroch.
> [...]

Take neznam jine reseni nez bud dalsi pocitac nebo IMQ.
Ze by IMQ upadlo v zapomneni se mi prave z toho duvodu
nechce verit. Osobne MARKuju pomoci iptables na POSTROUTINGu
a vnitrni provoz klasifikuju pomoci ip masky. Pro upstream
a pro downstream mam samostatne imq zarizeni. Zatim se
zda, ze mi to funguje.

Hezky advent,
OldFrog.

Ondrej Nemecek