Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 12 18:19:17 CET 2003

> chtel bych se zeptat, jestli je nejak jasne receno/znamo, jak to bude s
> updaty na Fedoru. Nekde jsem cetl/slysel, ze to ma byt tak 4 mesice,
> jinde zase ze by se nasli lidi, kteri by jeste pokracovali v updatech
> pro starsi (a hodne starsi) verze RHL, z cehoz by se mi skoro zdalo, ze
> i updaty na Fedora Core 1 by mohly chvili vydrzet.

4 mesice je podpora od RH, date se ocekava, ze bude Fedora podporovana
komunitou (coz asi bude, Debian takto funguje odjakziva).

> At tak ci tak, zajima me co dat na server. Potrebuji asi tohle: apache
> zvyknu)

> To jsou tak zakladni pozadavky, ktere (co ja vim) vyrazuji Debian stable.
> A nevim jesi unstable na server...

Unstable na server nedavejte, opravdu to nestoji za to. Minimalne nemate
bezpecnosti updaty.

Pokud chcete Debian, vemte stable a tam kde opravdu potrebujete novejsi
verzi, tak si ji vyrobte sam (vemte jako zaklad zdrojak z testingu,
zjistete, jestli nema nejake extra pozadavky, ktere nejsou ve stable
splneny, a zkompilujte si ho).

> Potrebuji pochopitelne aby nejakou dobu byly dostupne updaty, coz
> vyrazuje RHL. (a na RHEL nemam kacaky)

Vypada to, ze v ramci toho projektu updatu pro Fedoru dojde i na starsi
RHL.

> Mnozi mi doporucuji gentoo, na nez nejsem vubec zvykly, a moc se me
> nelibi ze by chudacek Celeron 333 mel vsechno kompilovat sam.

Mel jsem takovy pocit, ze neni nutne vsechno kompilovat, ze to je jen
(default) volba.

-- Honza Houstek