Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 12 18:29:49 CET 2003

On Fri, 12 Dec 2003, MaReK Penguin Olšavský wrote:

> ^^^Debian i unstable je velice stable (podle mých zkušeností)

Tak to asi oba pouzivame jiny Debian unstable, nebo se velmi lisi nase
definice stability. Debian mezi linuxovymi distribucemi preferuju a z
testovacich duvodu mam nekde i zmineny unstable a garantuju vam, ze si sve
jmeno zaslouzi. Tim nemyslim, ze by se to nedalo pouzivat, nebo ze by
kazdy program padal, ale potize s tim jsou.

> Já jedu na Mandrake (ten mi přijde orientovanej silně na desktop) a tak
> trochu experimentuji se Slackem...

Znam dost lidi, kteri na MDK provozuji server a nemaji s tim nejake
psychycke problemy.

-- Honza Houstek