Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Prosinec 13 01:24:59 CET 2003

On Fri, Dec 12, 2003 at 06:19:17PM +0100, Honza Houstek wrote:
> Unstable na server nedavejte, opravdu to nestoji za to. Minimalne nemate
> bezpecnosti updaty.
Ano, protoze ta cast kodu tam uz bud neni, nebo je opravena jako prvni,
a pak se opravi ve starych verzich, ve kterych se nikdo nevrta. Osobni
zkusenosti.

> Pokud chcete Debian, vemte stable a tam kde opravdu potrebujete novejsi
> verzi, tak si ji vyrobte sam (vemte jako zaklad zdrojak z testingu,
> zjistete, jestli nema nejake extra pozadavky, ktere nejsou ve stable
> splneny, a zkompilujte si ho).

Muj nazor je: Pokud nekdo potrebuje tak vymakanej server, ze mu
nevyhovuje default balickovaci system, tak takovy clovek se tu nepta
na blbinky.

Jednou ze? To je fakt HROZNY!!! Ty nejvetsi tvrdaci co pouzivaj BSD...

-- Dalibor Straka