Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Sobota Prosinec 13 02:21:47 CET 2003

Preji prijemny vecer,

On Sat, 13 Dec 2003, Dalibor Straka wrote:

> Ano, protoze ta cast kodu tam uz bud neni, nebo je opravena jako prvni,
> a pak se opravi ve starych verzich, ve kterych se nikdo nevrta. Osobni
> zkusenosti.

Divne osobni zkusenosti. Zjevne mame naprosto rozdilne.

Pro vetsinu zminenych aplikaci lze bezpecne uzit kvalitni backporty.
Doporucuji se podivat na www.apt-get.org, pripadne www.backports.org
(slovensky mirror www.sk.backports.org)

> Muj nazor je: Pokud nekdo potrebuje tak vymakanej server, ze mu
> nevyhovuje default balickovaci system, tak takovy clovek se tu nepta
> na blbinky.

> Jednou ze? To je fakt HROZNY!!! Ty nejvetsi tvrdaci co pouzivaj BSD...

Jednou? Security...

> -- Dalibor Straka

S pozdravem

     Milan Jurik