Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 13 10:26:27 CET 2003

> No delat neco bude, a kdyby u toho mel byt rusen tak odezvy webu by uz mohly
> byt znatelne pomale (jako ze i tak odezvy pri praci s SQL nejsou nijak extra).
> A navic prece jenom je to takovy lepsi stahnout balicek za par sekund a
> zupdatit to nez to hodku kompilit.

Nejde ani tak o kompilace vs. stahovani binarek. Distribuce jako gentoo
nebo debian unstable se vam hrozne rychle meni pod rukama. Ne vzdy je to
presne to, co na serveru chcete. V tomhle prave Debian stable hrozne setri
cas a nervy - jedine updaty jsou security updaty a opravy kritickych chyb
a tech je par do roka. Jakmile ho jednou zprovoznite, tak funguje, a co
funguje, na to je treba co nejmene sahat.

-- Honza Houstek