Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Sobota Prosinec 13 09:16:53 CET 2003

> No 10% pripadu jsem ochoten verit, ze clovek ma opravdu nejake relevantni
> duvody, proc potrebuje novejsi verzi nez ze stable. Nicmene jak bylo
> nekolikrat poznamenano, existuje plno polooficialnih backportu.
Jestli se nemylim tak jsem ty duvody uvedl, a to jak u apache 2 tak i u gcc
3.2 .

> Ostatne uzivatele RH-like distribuci do nich obvykle cpou desitky rpm
> zjiskanych mimo distribuci.
Doma desitky, na server bych to az tak neprehanel.

> No co ja jsem si hral s gentoo, tak se mi zdalo, ze rychlost updatu je tak
> obrovska, ze starsi pocitac, pokud navic bude jeste neco jineho delat,
> nema sanci stihat ty updaty kompilovat :)
No delat neco bude, a kdyby u toho mel byt rusen tak odezvy webu by uz mohly
byt znatelne pomale (jako ze i tak odezvy pri praci s SQL nejsou nijak extra).
A navic prece jenom je to takovy lepsi stahnout balicek za par sekund a
zupdatit to nez to hodku kompilit.
--