up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 13 10:43:37 CET 2003

Petr Skoda napsal(a):
> Diky vsem za odpovedi,

> Proc si delam oddily na / zvlast - nejak se mi lety osvedcilo

Samozřejmě můžou být speciální požadavky.

> delat zvlast /usr/local /home a /data (tam si davam vse mozne na cem
> pracuju)   a /boot je obecne doporucovany taky (mozna setrvacnost z doby
> kdy se nedalo sahnout az na tuhle velkou partitionu z LILA)

Jinak já mám /boot a / a pokud jsem musel párkrát instalovat znovu linux
(prostě jsem se v něm tak štoural že už ani nenabotoval) tak jsem ho
instaloval akorát jsem nerozděloval disk a nenechal / formátovat
samozřejmě data tam zůstala s hromadou dalšího balastu co jsem musel
ručně smazat.

Jinak s tím padáním po výběru balíčků u starých RH pokud jsem vybral
více balíčků než se vešlo na HD tak jsem musel vždy skočit o 2 obrazovky
spátky před výběrem balíčků neboť to potom většinou spadlo pokud se
neskočilo spátky.

|    ICQ    179223500                    |