up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pátek Prosinec 12 14:36:14 CET 2003

Diky vsem za odpovedi,

ja jsem opravdu kdysi zanevrel na vyber baliku, hlavne proto, ze tehdejsi
nastroje byly dost nespolehlive (nekdy okolo RH51) jsem to zkusil pul dne
vybirat co potrebuji a co ne a kdyz se melo instalovat nejkak to spadlo,
tak jsem to zkusil znovu a kdyz to spadlo zase, dal jsem vsechno a to
proslo.
Od te doby se jiste mnoho zmenilo, ale ta harka zkusenost me varovala se
s tim uz neztracet cas.  Pak me nastvalo ze kdyz jsem si vybral jen ty
sub-baliky (typu Editory .... apod) co jsem chel tak tam vzdy chybel mc
a spousta jinych dulezitych utilit, coz jsem obvykle zjistil az casem.
CD s distribuci jako na potvoru nemam vzdy po ruce (ale uz si je budu
nosti s sebou - diky za tip)

Proc si delam oddily na / zvlast - nejak se mi lety osvedcilo
delat zvlast /usr/local /home a /data (tam si davam vse mozne na cem
pracuju)   a /boot je obecne doporucovany taky (mozna setrvacnost z doby
kdy se nedalo sahnout az na tuhle velkou partitionu z LILA)

Vzdy pri preinstalaci systemu se nestaram o vse na ostatnich part a je to
tam. Uz se mi mockrat stalo ze jsem nakopl / partti a stacilo
preinstalovat system a mohl jsem hned delat dal (mit to dohromady s baliky
v /usr/local a daty tak me odnesou - pravda dnes uz mam masinu s
vypalovackou (omnibook 4500)  a uz to neni tak kriticke

Tazke priznavam, ze je [problem trochu na moji strane a v me setrvacnosti.
Dekuji za potvrzeni ze uz to opravdu chodi spolehlive - ted ma cerstve
nainstalovanou FC1 , tak doufam ze uz budu moc jen upgradovat .

Diky za tipy
Myslim, ze uz muzeme ten thread uzavrit.

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *