Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 13 15:43:02 CET 2003

> Co se tyka debaty, doporucuji si rozmyslet davat na server neco unstable
> nebo testing (natoz to doporucovat!), protoze krome potizi s security
> updaty se vam to bude porad menit pod rukama. Debian stable je hezky,
> ale zase po vetsinu casu s dost starymi komponenty (ma vubec podporu 5

No pokud se neco nemeni pod rukama a je to podporovane 5 let, tak to na
konci sveho zivota nutne bude zastarale, cili tu poznamku o Debianu prilis
nechapu ...

-- Honza Houstek