divne problemy s novymi diskami

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Prosinec 14 02:59:25 CET 2003

Dobrý den,

Dne pátek 12 prosinec 2003 13:08 jste napsal(a):
> [...]

Já bych se p. Rybaříka zastal - mám podobný problém a za 6 měsíců nejsem
schopnej zjistit příčinu, a to i přes značnou snahu a různý rady od
zkušenějších lidí z této diskuze.

Já nejsem IT pracovník a tak nejsem schopnej odbornýho přístupu k
problematice, ale různou kombinací HW a zkušenostmi s padáním (z nich nemám
žádný výpisy, počítač vytuhne okamžitě a do logů nic nezapíše) jsem skoro
všechny vyloučil, zbývá jen příliš slabý zdroj - pak by v tom disky byly
nevinně jen díky tomu že při intenzívní práci (find) hodně žerou. Ale
nemůžu se dodnes zbavit pocitu že to je především SW chyba, protože počítač
jel třičtvrtě roku na tom samým HW, do upgrade linuxu na jádro 2.4.20...
Taky je to ujetý v tom, že někdy to spadně 2x za den, a pak to dá 3 týdny
pokoj.

Pozn.: Silnější zdroj tu na otestování nemám a počítač půjde za měsíc pryč,
takže ho měnit nehodlám. Datový kabely, disky, ramky, deska, atd.
otestovány, prověřeny, prohozeny,...

Zdraví

Oak