divne problemy s novymi diskami

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Prosinec 12 15:24:29 CET 2003

On Fri, 12 Dec 2003, Rybarik, Michal wrote:

> vo vsetkych pripadoch mi spadlo tak, ze sa vypisali ak sa nemylim registre procesora
> (eax, ....). ked som mal bootkuty slack live a robil som dd, spadol takto
> len dd, system ostal normalne zivy, mal som prikazovy riadok, vedel som sa lognut
> na dalsiu konzolu, ale cokolvek (fdisk, ls, ...) po spusteni uz len vyhodilo podobnu
> chybu. disky bohuzial uz isli prec takze to neviem nasimulovat, hlasky som neopisoval.
Tak tohle mi delalo, kdyz jsem si prinesl domu uplne novy disk take.
Pak jsem se nastval, pripojil jsem ho na sekundarni radic, nabootoval ze
stareho disku (nastesti jsem ho jeste nezahodil a spustil smart test.
Novy disk sel rovnou na reklamaci, nemel volne misto pro alokaci vadnych
sektoru.
                             Karel Dudasek