Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Neděle Prosinec 14 10:47:26 CET 2003

On Sun, Dec 14, 2003 at 01:55:50AM +0100, Honza Houstek wrote:

> Dobre, ponechme stranou, jestli podpora trva 3 roky nebo 5 let. Ano,
> Debian stable ma komponenty z doby, kdy byla stable verze vydana. U RHEL
> resp. WhiteBox, resp. u jinych 5 let podporovanych distribuci tomu snad je
> jinak?

Pane kolego, to byly 2 zcela nesouvisejici veci a proto byla ta druha
dana do zavorky. Pokud mate potize s tim, ze to nebylo v extra odstavci
a extra dalsimi 3 vetami okolo, pak nevim, jak Vam mam pomoci.

Pokud ma stable Debian zivotnost 3 roky, pak *musim* po 3 letech
upgradovat. Pokud ma neco jineho zivotnost delsi, pak *mohu* ale
*nemusim*. To snad neni tak tezka logika, ne?

Pokud ma nejaka distribuce 1000 baliku a jina 9000, pak zamrznuti a
otestovani budou dost odlisne ukoly a pravdepodobne bude u vetsi
distribuce delsi (i kdyz nasadite 20x vice testeru i vyvojaru, alespon
nam v SW projektech rikali, ze to neni linearni funkce a jam mam stejne
zkusenosti). Tudiz v dobe vydani stable Debianu uz budete mit ztratu k
aktualnost vetsi (to je vysvetleni me prvni vety, resp. obsazeneho
nazoru).

Prosim nenutte me se vyjadrovat k distribuci, o ktere si *Vy* myslite,
ze ji nemam rad. Mne je ukradene, komu se co libi a nelibi. Ukradena mi
neni jen ujeta argumentace nekterych lidi (bud spatna nebo pro jistotu
zadna), a proto reaguji.

Jestli si myslite, ze neznam jine distribuce a nepotykal (resp.
nepotykam) se s jejich nedostatky (vcetne Fedory, RH, WHiteBoxu,
Debianu, Mandrake atd), pak se mylite. Jsem si dost dobre vedom jejich
nedostatku (zejmena RH, protoze se ji venuji soustavne nejdele a
nejvice).

Moje reakce v tomto threadu proto take smerovala k poukazani na
nespravnost tvrzeni o domnele superbezchybnosti distribuce Debian a
moznosti ji bez uzardeni prenest na testing nebo unstable vetev. Proto
se domnivam, ze Vase snaha o umele udrzovani tohoto threadu je v
konferenci zcestna a jestli se Vam to nezda, napiste mi privatne. Bud
Vam odpovim nebo se mail ztrati v nevyrizene poste. A nebudete muset
tahat thread tam, kde nebyl a kde ho ani ja mit nechci a kde ani byt
nema (plus pak treba jeste tvrdit, ze zapricinuji OT thready a valky o
nicem).

Dekuji.

--
                        Milan Kerslager