Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Milan Kocián milon na wq.cz
Neděle Prosinec 14 18:30:34 CET 2003

Dobry den,

On Sun, 2003-12-14 at 10:47, Milan Kerslager wrote:
> [...]

Muzete mi, prosim, nekdo objasnit, jak to je tedy s RHEL. Pokud jsem
dobre pochopil RHEL ma podporu 5 let. Ta podpora je formou backportu do
stavajiho SW? Nebo se i upgraduje na novejsi verze?

Jak casto jsou vydavany releasy RHEL. Po 5 letech (az skonci zivotnost
predchozi release) nebo casteji?
Pokud casteji, je mozne pri upgradu preskocit verzi?

S whiteboxem to bude podobne?

Predem diky za odpovedi.

S pozdravem Milan Kocian