Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Pondělí Prosinec 15 00:54:19 CET 2003

On Sun, Dec 14, 2003 at 03:01:03PM +0100, Honza Houstek wrote:

> Pardon, ale takhle se snad spolu bavit nemusime. Ja umim cist a dokazu
> pochopit obsah vet.

No, to je prave ta otazka, protoze se to tady toci okolo neceho, co snad
neni potreba, protoze to o tom puvodne ani nebylo.

> Co bylo prosim na me argumentaci ujete?

Kdybyste se lepe podival, co jsem na zacatku komentoval, pak byste
vedel, ze ujeta argumentace nebyla Vase. Uz jsem tak 2x psal, ze jsem
reagoval proto, ze tu (porad) nekdo (je jich vice, asi je to folklor
Debianu) bezostysne doporucuje unstable/testing a tvrdi, "ze je to
dobry, mozna mnohem lepsi, nez jine stable distribuce". Argumenty jste
predlozil i Vy sam, takze opravdu nevim, proc si myslite, ze se snazim
krive hanit nejakou Distribuci.

> O tom, aby lidi na servery nedavali unstable ci testing jsem psal taky
> jeste pred vami. Ze by stable byl superbezchybny si nemyslim, ale ve
> vasich prispevcich v tomto smeru upozorneni na zadne konkretni nedostatky
> nevidim.

Stare veci mivaji nedostatky, ktere se stavaji vlastnostmi a ktere uz
nikdy nikdo neopravi. Seznam bugu je i u Debianu dlouhy a kdyz hledam
reseni problemu, je snadne zjistit, ze ani Debian neni teto chyby prost.
To same plati u aplikaci a jejich chyb (hezky je treba seznam chyb tak
obycejneho programu, jako je less), takze je otazka, zda se vyplati tak
dlouho ladit, kdyz to stejne nikdy doladit nelze (velmi hezky je u
Debianu seznam chyb starsich nez 2 roky, maji-li ho jeste) a nespokojit
se s aktualnejsim (a hodnotnejsim alespon v 1 ohledu) vysledkem (cimz se
kruhem dostavame k tomu, co Vas na zacatku tak rozcililo a co jste
nepochopil - totiz ceny toho tvrzeni "je to stable az do morku kosti").

> Nemyslim si, ze bych se neco snazil umele udrzovat. Thread jsem nezalozil
> a vsechny me prispevky byly jen reakce na jine prispevky. Nicmene pokud
> ocekavate soukromy dopis, tak mi taky napiste soukrome.

Hmm. Tak proc se sakra 2x verejne ptate na to same a ted se porad
snazite dokazat, ze jsem si Vas vybral jako obet sveho utoku?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz