Radeon 9500Pro a OpenGL na Mandrake 9.2

Longsword longsword na quick.cz
Pondělí Prosinec 15 00:33:44 CET 2003

Dobry den,

On Sat, 2003-12-13 at 00:10, Longsword wrote:
> Přátelé!
> akceleraci.
> Podle návodu na Netu jsem si tedy stáhl ovladač z oficiálních stránek
> www.ati.com s podporou OpenGL avšak ani to nepomohlo, balíčkovač v
> Mandrake mi hlásí kolizi a již existující knihovnou/balíčkem která ale
> nemá, jak jsem psal, podporu pro mou kartu.

> Otázka tedy zní: jaký je step-by-step postup abych vyměnil tuto
> nefunkční systémovou knihovnu za funkční? Jde to vůbec? Co k tomu budu
> všechno potřebovat? Je to možné i jinak, nějakým nastavením které jsem
> při své roztržitosti přehlédl?

Musite to nechat prepsat original MESA knihovny temi z baliku. KOnkretne
to bylo libGL.so. Aspon ja na debianu to jsem to tak delal. RPM pro to
ma urcite parametr. Mam dojem, ze to maji dokonce napsano v popisu
instalace na webu. Dale musite upravit XF86Config-4 (je tam skript,
ktery vygeneruje vzorovou konfiguraci, POZOR!!! prepisuje stary config)
a pravdepodobne bude nejlepsi prelozit si vlastni fglrx modul pro sve
jadro. (pokud uz nebude predprelozene v tom rpm baliku).

Urcite je novejsi verze 3.2.8.

S pozdravem Milan Kocian

- nemůžu nevzpomenout známou poučku o nápovědě v produktech Microsoftu:
je to chytré, je správně ale je to pro normálního uživatele
nepoužitelné. ;-) Bohužel mi to moc nepomůže, nejsem tak zdatný abych
dokázal správně a funkčně vytvořit ten správný balíček a ještě horší to
je s výměnou za ty existující.
A protože právě tohle neumím mám tenhle problém.

		Michael