Radeon 9500Pro a OpenGL na Mandrake 9.2

Milan Kocián milon na wq.cz
Pondělí Prosinec 15 01:23:48 CET 2003

Dobry den,

> Musite to nechat prepsat original MESA knihovny temi z baliku. KOnkretne
> to bylo libGL.so. Aspon ja na debianu to jsem to tak delal. RPM pro to
> ma urcite parametr. Mam dojem, ze to maji dokonce napsano v popisu
> instalace na webu. Dale musite upravit XF86Config-4 (je tam skript,
> ktery vygeneruje vzorovou konfiguraci, POZOR!!! prepisuje stary config)
> a pravdepodobne bude nejlepsi prelozit si vlastni fglrx modul pro sve
> jadro. (pokud uz nebude predprelozene v tom rpm baliku).
>

> Urcite je novejsi verze 3.2.8.
>
> S pozdravem Milan Kocian

> [...]

Neni to tak slozite. Nemusite tvorit zadny balicek. Z http://www.ati.com
si stahnete aktualni rpm pro vasi verzi X. Na te strance, kde se to
stahuje je nahore link na 'installation tips'. Ty si proctete a
postupujte krok za krokem (je tam i to rpm). Vynechate kapitolu pro
kernel 2.2.x, ktery predpokladam nemate, a pokracujte dl dle navodu.
Pokud by Vam bylo neco konkretniho nejasne, napiste.

S pozdravem Milan Kocian

P.S. Predpokladam, ze umite alespon  midnight commander (mc)