Konference o qmailu

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 15 00:50:35 CET 2003

> OK. A cim tedy spravujete co se bude v jednotl. runlevelech spoustet?
> To vazne pouzivate update-rc.d?

No me to v naprosto drtive vetsine pripadu vyhovuje tak, jak to je po
instalaci. Navic stejne bezim celou dobu v runlevelu 2 a rebootuju spise
vyjimecne, takze nejake sofistikovane nabihani ruznych veci opravdu neni
problem, kterym bych se nejak intenzivne zabyval.

A ano, v tech par pripadech mi bohate staci update-rc.d. No a kdyz chci
neco docasne vypnout uplne, tak na druhy radek do /etc/init.d/nejakyskript
napisu exit 0 (hned za #!/bin/sh).

-- Honza Houstek