reunlevely (was Konference o qmailu)

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Pondělí Prosinec 15 01:01:00 CET 2003

On Monday, December 15, 2003, Honza Houstek wrote:

Zdravim,

> No me to v naprosto drtive vetsine pripadu vyhovuje tak, jak to je
> po instalaci.

Aha. Tak to jsem na tom koukam uplne jinak ;-)

> Navic stejne bezim celou dobu v runlevelu 2 a rebootuju spise
> vyjimecne, takze nejake sofistikovane nabihani ruznych veci opravdu
> neni problem, kterym bych se nejak intenzivne zabyval.

Ja v 99% pripadu jedu take ve 2ce, a rebooty nejsou, ale i tak bych to
mel rad nejak rozumne pod kontrolou, coz se mi zda pomoci update-rc.d
nejde. Napr. mi uplne chybi moznost nechat si udelat jakysi kompletni
vypis toho, co vlastne vsechno mam k dispozici a v jakych runlevelech
je to pustene - alespon neco jako chkonfig --list v RedHatu.

> A ano, v tech par pripadech mi bohate staci update-rc.d.

Hm, tak to jsem asi divny ;-))))

> No a kdyz chci neco docasne vypnout uplne, tak na druhy radek do
> /etc/init.d/nejakyskript napisu exit 0 (hned za #!/bin/sh).

Tak takhle jsem, priznam se, k tomu teda jeste nikdy nepristupoval a
ani snad nehodlam ;-)

Kazdopadne diky za odpoved.

Kdyby vsak nekdo vedel o necem zajimavem, jsem jedno velke ucho.

Diky a mejte se prima.

bye Martin Damasek