email na flashdisk

paolo.d na dopita.net paolo.d na dopita.net
Pondělí Prosinec 15 01:08:08 CET 2003

Blba otazka. Na flashdisku jsem mel prednastavene programy pro woknouse
(kompres, encrypt a email). Zejmena posta byla mala a hezka. Nicmene vse
bylo smazano, ale napad se mi libil, takze chci na nej dat dat maly
emailovy klient a sifrovac slozky. Jak sami vidite, tak na postu
pouzivam hromnacka a to na flash disk (64MB) neni a RC jsem nezkousel.
Uvazoval jsem o muttovi, ale neznam ho.
Jde mi o to, aby to slo rozbalit na flashdisk, kde by byly i schranky a
jelo by to "skoro" nezavisle na platforme, potkavam mandrake 9.1, 9.2,
RH7.2 a vys a SuSE. Proste prijdu ke scotu, spustim kppp, najedu na
flashdisk a stahnu si postu (originaly necham na serveru az na doma).

To sifrovani je jen bonbonek na dortu :-)

--
Paolo D.
Prostejov, CZ