email na flashdisk

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 15 01:19:19 CET 2003

> Jde mi o to, aby to slo rozbalit na flashdisk, kde by byly i schranky a
> jelo by to "skoro" nezavisle na platforme, potkavam mandrake 9.1, 9.2,
> RH7.2 a vys a SuSE. Proste prijdu ke scotu, spustim kppp, najedu na
> flashdisk a stahnu si postu (originaly necham na serveru az na doma).

Pokud jsem to dobre pochopil, tak potrebujete staticky slinkovat neco jako
fetchmail, mutt ci pine apod. To by nemel byt vetsi problem.

Dale si napisete par skriptiku a konfiguraku, aby vam to stahovalo tu
spravnou postu do spravne slozky apod.

S sifrovanim to bude horsi, na urovni sifrovaneho FS to pujde tezko, ma-li
to fungovat na libovolnem linuxu. Daly by se citlive slozky zasifrovat a
rucne by se rozsifrovaly jen pred pouzitim. Nebo napsat nejaky skript
"zasifruj", ktery hromadne zasifruje vybrane soubory (a jeho opak
"desifruj").

To je asi tak vsechno, co se da odepsat na obecny dotaz. Realizovatelne to
zcela jiste je, prilis vyhod pred pristupem na nejaky stroj pres ssh, kde
si tu postu v klidu prectu, ale nevidim.

-- Honza Houstek