reunlevely (was Konference o qmailu)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 15 01:26:49 CET 2003

> Aha. Tak to jsem na tom koukam uplne jinak ;-)

Ze jsem tak smely, z jakeho duvodu se v tom potrebujete vrtat?

> Ja v 99% pripadu jedu take ve 2ce, a rebooty nejsou, ale i tak bych to
> mel rad nejak rozumne pod kontrolou, coz se mi zda pomoci update-rc.d
> nejde. Napr. mi uplne chybi moznost nechat si udelat jakysi kompletni
> vypis toho, co vlastne vsechno mam k dispozici a v jakych runlevelech je
> to pustene - alespon neco jako chkonfig --list v RedHatu.

Nechapu. Co mam k dispozici vidim v adresari /etc/init.d (a taky vim, co
jsem si tam nainstaloval). Co se pousti v jakem runlevelu vidim v adresari
/etc/rcN.d a kdyz chci o konkretni sluzbe vedet, v jakych bezi
runlevelech, tak mi to rekne update-rc.d. Opravdu nevim co vic bych mohl
potrebovat.

> Tak takhle jsem, priznam se, k tomu teda jeste nikdy nepristupoval a
> ani snad nehodlam ;-)

Ja jsem rikal docasne. Kdyz to chci ciste, tak tu sluzbu bud vyhodim pres
update-rc.d, nebo (spis) uplne odinstaluju.

-- Honza Houstek