reunlevely (was Konference o qmailu)

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Pondělí Prosinec 15 01:33:25 CET 2003

On Monday, December 15, 2003, Honza Houstek wrote:

Zdravim,

> Ze jsem tak smely, z jakeho duvodu se v tom potrebujete vrtat?

Proste tam mam par veci, ktere poustim jen obcas, kdyz je potrebuju,
ale defaultne je to vsechno pozapinane, coz nechci.

> Nechapu. Co mam k dispozici vidim v adresari /etc/init.d (a taky vim, co
> jsem si tam nainstaloval). Co se pousti v jakem runlevelu vidim v adresari
> /etc/rcN.d

Ano, ale je to takove docela neohrabane. Proste bych chtel jednoduchy
program, ktery zobrazi vsechny veci + jejich stav ve vsech
runlevelech.

> a kdyz chci o konkretni sluzbe vedet, v jakych bezi runlevelech, tak
> mi to rekne update-rc.d.

Vazne? A to udelate jak? Asi jsem to nejak prehledl... Ale i presto
bych to rad videl pro vsechny sluzby, ne jen pro jednu.

OK. Ale stejne se mi to nelibi ;-)

bye Martin Damasek