rozdeleni disku

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 15 18:58:15 CET 2003

Petr Skoda napsal(a):

> To jsem rad, ze mi davate za pravdu (navic pro me je vice uzivatelskych
> dat ne na /home ale /usr/local - jsou tam rozsahle specialni baliky
> astronomickeho SW, jejichz konfigurace je komplikovanejsi nez cela
> konfigurace Linuxu - a neexistuji zamerne v  rpm.

> Tak tohle me ani nenapadlo resit na NB - obvykle tam delam sam nebo jako
> root. Na stolnim stroji taky moc uzivatelu (jen par slusnych kolegu) nemam
> a cele je to za FW.
>
> Ale proc jsem zacal o deleni disku mluvit - chtel jsem odvratit puvodni
> invektivy proc delim disk, kdyz je tak maly (30GB) a proc jsem pak
> [...]

Prostě podivoval jsem se proč ten disk dělíte když je tak malý.

Jinak každý má svoji představu a linux to dělení umožnuje, tak proč by
si nemohl to rozdělit po svém od toho ten linux přece je. :-)

Prostě problém je že tam musí být dost místa pro upgrade, aby se mohly
rozbalit příslušné balíčky.

|    ICQ    179223500                    |