divX a SuSE 9.0

Alex McAllen mcallen na seznam.cz
Pondělí Prosinec 15 20:42:01 CET 2003

dobrý den,
Mám nově nainstalován SuSE 9.0 a Xine. problém je v tom, že jsem si stahnul
divX z www.divx.com, ten cca 400kB a spustil ./install.sh
příkaz se pravděpodobně provede (když jsem jej spustil, příkazový interpret
se choval stejně, jako když na prázdném příkazovém řádku stisknu klávesu
ENTER a ono to poskočí o jeden řádek.) ALE OUHA, jakmile se snažím spustit
nějaký film, nejede to. JEN ZVUK JE Z TOHO SLYŠET. neexistuje pro linux
nějaký all in one??? jen tak mimochodem, divx mi v poho fungoval na RH 8.0 a
9.0 - tak nevím proč mi to v SuSE nejede, když jsem to dělal stejným
způsobem.

PORADÍ MI NĚKDO???????
Ahoj Alex.