divX a SuSE 9.0

Úterý Prosinec 16 01:27:53 CET 2003

On Mon, 15 Dec 2003, Alex McAllen wrote:

> Mám nově nainstalován SuSE 9.0 a Xine. problém je v tom, že jsem si stahnul
> divX z www.divx.com, ten cca 400kB a spustil ./install.sh

Windows-like metody instalace softwaru davaji Windows-like vysledky.
Co Vas na tom prekvapuje? ;)

> ALE OUHA, jakmile se snažím spustit nějaký film, nejede to. JEN ZVUK
> JE Z TOHO SLYŠET.

Pokud se predchozi chovani (pred install.sh) lisilo od stavajiciho
chovani, pak je mozne, ze jsou nove nainstalovane knihovny ne zcela
kompatibilni s kodem, ktery je pouziva. Tedy je mi ovsem ne moc jasne,
ktery kod by tyhle knihovny pouzival...specialne jmenovanemu Xine je
libdivx{en,de}core vylozene ukradeny (maximalne se zajima od libxvid...)