Geforce4 a tvout - par nejasnosti

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na st.com
Úterý Prosinec 16 09:37:54 CET 2003

Zdravim vsechny pritomne,

mam maly problem s Geforce4MX a tvout, mozna nekoho napadne reseni, byl
bych velmi vdecen.
- po par dnech "hrani si" stale nedokazu spustit Xka tak, aby mi bezel
na televizi Mplayer a na monitoru bych mohl neco delat. Zatim jsem se
dostal do stavu kdy:
  - mam spustene Xka jen na televizi a monitor je bez signalu / mam
spustene Xka jenom na monitoru a na televizi neni nic
  - mam spustene Xka pres Twinview - tohle je nejblize tomu, co bych
chtel, ale pak nedokazu spustit mplayer jen na te casti, kde je televize
(pres celou plochu), aniz by byla jakkoli dotcena plocha na monitoru.
- karta je zrejme spatne odrusena, na obrazovce mam jeden sedobily pruh,
ktery se moc rychle nepohybuje, takze mi to pripada jako ruseni 50Hz ze
site ( treba z videokamery to nedela). Jde to nejak odstranit ?
- kdyz se z Xek vracim do shellu, vystup se mi prepne jen na televizor -
ale je uplne rozhozeny, asi se nastavi divny snimkovy kmitocet

Ty prvni dve veci mne tlaci daleko vice, to treti je jen kosmeticka vada.

Budu rad, jestli se najde nekdo, komu se podarilo neco z toho aspon
castecne vyresit.

Diky predem za podnety,

VP