Geforce4 a tvout - par nejasnosti

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na st.com
Úterý Prosinec 16 10:29:14 CET 2003

Spustit dvakrat Xka jsem zkousel taky, jenze ALT+F7 - rozsvitil se
monitor, zhasla TV, ALT+F8 - rozsvitila se telka a zhasl monitor.... Vam
se to podarilo nejak najednou ?

RightOf pouzivam, pracovni plochu to rozsiri presne takhle. Ale jak
potom spustit mplayer, aby bezel bez ramu a zahlavi jen na te druhe
pulce plochy (ve FVWM2) ?

Kartu asi budu reklamovat - ale nevim nevim, jestli to pomuze. V kazdem
pripade jsem napsal vyrobci, ale zatim se distancuje...

VP