nacteni obrazku do DB v PHP

MaReK Penguin Olšavský orsm na atlas.cz
Úterý Prosinec 16 11:13:16 CET 2003

Petr Cerny napsal(a):

> nevyhody ulozeni na server? diky ondra svoboda
^^^Tak taky ještě pořád nevidím výhodu...

> Chapu, ze vse je resitelne, ale nechce se mi resit jedinecnost nazvu
> souboru a prava pristupu, kdyz ostatni veci prav resim pres PHP a DB.
^^^Mit nekde soubor, kde bude cislo, inkremenrovane po kazdem ulozeni
obrazku na server? V kombinaci s casem mate jedinecne nazvy... On by
(možná )stacil i UN*Xový čas, protože pochybuji, že stihnete za 1
sekundu uložit více než jeden obrázek...
	Pokud budete řešit ukládání přes web rozhraní, tak práva můžete řešit
scriptem. Dokonce mám za to že uloží-li něco apache, tak s tím bude moci
pracovat zase jenom apache, majitel adresáře, skupina, který patří
adresář a root... Ale tady se možná mýlým...
	Osobně bych to nedělal... Už jen proto, obvykle je při pronajatém
webhostingu více místa "na HDD", než v databázi...

--
MaReK "Penguin" Olšavský
ICQ#: 160 178 925