divX a SuSE 9.0

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Úterý Prosinec 16 18:26:15 CET 2003

> Mám nově nainstalován SuSE 9.0 a Xine. problém je v tom, že jsem si
> stahnul divX z www.divx.com, ten cca 400kB a spustil ./install.sh
> příkaz se pravděpodobně provede (když jsem jej spustil, příkazový
> interpret se choval stejně, jako když na prázdném příkazovém řádku
> stisknu klávesu ENTER a ono to poskočí o jeden řádek.) ALE OUHA,
> jakmile se snažím spustit nějaký film, nejede to. JEN ZVUK JE Z TOHO
> SLYŠET. neexistuje pro linux nějaký all in one??? jen tak mimochodem,
> divx mi v poho fungoval na RH 8.0 a 9.0 - tak nevím proč mi to v SuSE
> [...]

Může to být způsobeno zkopírováním knihoven do adresářů, kde jej
přehrávač nehledá. Já mám kodeky v /usr/lib/libdivxdecore.so. Zkuste je
zkopírovat tam. Jednoduší bývá instalace kodeku zabaleném v RPM (balík
divx4linux). Hledejte na nějakém serveru s RPM balíčky. Rovněž byste měl
mít nainstalován balík avifile (je součástí distribuce).

--

Štěpán Komárek