mate nekdo zkusenosti s MDK 9.2 updated extended?

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Úterý Prosinec 16 22:11:36 CET 2003

On Fri, 12 Dec 2003, Martin Mačok wrote:

> OK, ale to uz zase nema nic spolecneho s DMCA/SSSCA ...

> Sifrovani disku jsem si take behem instalace nevsiml, ale jinak je
> v distribuci balik mountloop a s nim sifrovane disky normalne funguji
> (narozdil od jinych distribuci, kde je casto potreba patchovat
> kernel/linux-utils).

 Behem kroku rozdeleni disku je treba zapnout expertni rezim. Pak to
nabizi jako jednu z voleb i zasifrovani zvoleneho oddilu.

S pozdravem

			Ivan Bíbr

--
  Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz