OT: máte někdo zkušenost s FLOWC ?

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Středa Prosinec 17 10:01:27 CET 2003

Zdravím,

nemáte prosím někdo zkušenost s instalací ruského NetFlowMonitoru - Flowc?

zadrhl jsem se při instalaci na tom, že ho nemůžu zkonfigurovat, protože
nenajde klientské knihovny snmp. Mám nainstalováno Net-SNMP, které je
součástí RH9 ... Zkoušel jsem při konfiguraci flowc nastavit všechny možné
cesty k souborům toho esenempéčka - dle descriptions k balíčku, ale marně
... :o(

Nebo pokud byste někdo věděli o nějakém jiném, pokud možno jednoduchém,
NetFlow Monitoru, generujícím tabulky s datovými přenosy In a OUT dle IP
adres v hodinových, denních, týdenních a měsíčních přehledech, přístupných
přes www rozhraní .... nepotřebuji žádný zázrak, stačí tato základní analýza
NetFlow z Cisca ...

díky za jakékoliv konstruktivní info ...

michal