Re: máte někdo zkušenost s FLOWC ?

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Čtvrtek Prosinec 18 00:32:08 CET 2003

Zdravim,

> nemáte prosím někdo zkušenost s instalací ruského NetFlowMonitoru - Flowc?
>

> Nebo pokud byste někdo věděli o nějakém jiném, pokud možno jednoduchém,
> NetFlow Monitoru, generujícím tabulky s datovými přenosy In a OUT dle IP
> adres v hodinových, denních, týdenních a měsíčních přehledech, přístupných
> přes www rozhraní .... nepotřebuji žádný zázrak, stačí tato základní
analýza
> NetFlow z Cisca ...

Ja jsem kdysi davno s timhle pokusy delal (jeste na RH6.2), ale nikdy jsem
pres
netflow nevydoloval z Cisca nic rozumneho. Navic netflow silene zatezuje
procesor Cisca (veskere sortovani a scitani dela procesor v Ciscu, a vse se
opakuje pro kazdou IP adresu, no 2511 silne nestihala....).

Nakonec jsem si napsal script v PHP spousteny z cronu, ktery se na Cisco
prihlasoval na "konzoli" a tok dat jsem vycital pres "show ip accounting".
Vlastni zpracovani pak delal linux, tim se zbytecne nezatezovalo Cisco,
navic jsem ziskana data zrovna sazel do Postgresu. Dneska uz zase
pouzivam jiny system a ty scripty odnesl cas, ale zkusim se v pripade
zajmu jeste podivat, jestli je nekde najdu (ale vidim to dost cerne...).

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz