SuSE vs. Debian

Stepek Lukas stepek.lukas na tbcz.cz
Středa Prosinec 17 14:11:36 CET 2003

Mno....prave pred chvili jsem si SuSE 9.0 odinstaloval ze sveho
notebooku a vratil se z5 k MDK 9.2.
Duvod byl prosty.....na mem EVO 1015 byly Xwindows strasne line a
neumerne vytezovaly system.
Cili bych byti autorem dotazu, vzal bych v potaz take jine distribuce,
treba prave MDK, jak zde jiz nekdo napsal.
Jinak podpora je diky ceskemu zastoupeni u MDK vyborna.....

Ne nebijte me, mam MDK proste ze vsech distribuci neradsi..:-)

Stepo