SuSE vs. Debian

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 17 14:20:11 CET 2003

On Wed, 17 Dec 2003, Stepek Lukas wrote:

> Mno....prave pred chvili jsem si SuSE 9.0 odinstaloval ze sveho
> notebooku a vratil se z5 k MDK 9.2. Duvod byl prosty.....na mem EVO 1015
> byly Xwindows strasne line a neumerne vytezovaly system.

Panove, nechcete toho mlaceni prazdne slamy uz nechat? Seznam HW
podporovaneho tou kterou distrubuci hledejte na prislusnych oficialnich
www strankach.

Puvodnimu tazateli bych doporucil nenechat si radit s vyberem distribuce,
protoze to vede akorat k blbym kecum v mailing listech. Jste-li
zacatecnik, zacnete s necim, co bud uz znate, nebo to zna nejaky vas
pritel na telefonu.

-- Honza Houstek