Otestovani spojeni

Stepan Burda dscully na volny.cz
Středa Prosinec 17 19:08:59 CET 2003

Ja na tohle pouzivam s velkym uspechem sysmon
www.sysmon.org
Je jednoduse konfigurovatelny, zvlada i testovani sluzeb a jde ho "naucit"
topologii site, takze neposila 150 mailu pote co vypadne nejaka retranslacni
stanice
Stejne tak u neho lze nastavit po kolika neuspesnych testech ten e-mail
odesle.

--
Stepan Burda