PDFlib + PHP, nelze inicializovat modul

Oak oak.brno na seznam.cz
Středa Prosinec 17 23:25:02 CET 2003

Dobrý den,

podle instrukcí v PHP manuálu jsem si stáhl balíček pdflib z www.pdflib.com,
ale mám problém s rozchozením modulu pro PHP. Při spouštění apache dostanu
hlášku:

PHP Warning:  Unknown(): pdf: Unable to initialize module
Module compiled with module API=20010901, debug=0, thread-safety=0
PHP    compiled with module API=20020429, debug=0, thread-safety=0
These options need to match in Unknown on line 0

Problém tedy asi spočívá jen v tom, že je zkompilován s jinými knihovnami,
než které jsou dostupné u mé verze PHP. Nevíte někdo, jak to obejít (sehnat
jiný binární modul /source není k dispozici/, zavést modul násilím,...)
aniž bych musel překompilovat celé PHP, což (c.d.):

> WARNING: this option requires substantial experience with building PHP.

Vzniklý mišmaš mi nemusí vadit; je to na domácím počítači. Naopak případná
funkčnost mi vyřeší problém (jak z dat v MySQL udělat tisknutelný
dokumenty...).

Zdraví,

Oak