Druhe CPU nevidi interrupty

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 18 01:05:34 CET 2003

Dobry den.

Sazim se zprovoznit SMP 2x XEON 2.4 GHz, board Intel SE7501BR2. Zjistil
jsem, ze pouze CPU0 chyta interrupty (podle /proc/interrupts) a
ostatni (*) maji vsude nulu (vcetne casovace).

Zprostredkovane se mi doneslo, ze by toto u P4 melo byt normalni chovani,
na druhou stranu kdyz jsem se o tom snazil neco zjistit, tak jsem mj.
nasel nejake maily do lkml, kde se sice resily trochu jine problemy, ale
byly tam od identickeho HW vypsane /proc/interrupts a neco tam bylo u
vsech procesoru.

Nevite nekdo, jak to s tim vlastne je? Subjektivne ten stroj funguje
dobre - kdyz pustim vic procesu, tak nejak rovnomerne obsadi vsechna CPU
(v HT i ne-HT variante).

-- Honza Houstek

(*) tj. CPU1 pri vypnutem HT a CPU1-3 pri zapnutem HT