Gvim a font

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Prosinec 18 11:19:26 CET 2003

> No, ja som nikdy nepouzival subor .gvimrc, dokonca som ani nevedel, ze taka
> moznost existuje. A naco aj, ked funguje .vimrc. Ked si tam inkriminovane
> riadky skopirujete, fungovat to bude. Zarucene na FreeBSD, RedHat SuSE,
> Debian...

To vyzkousim, nicmene tomu moc neverim. Podle dokumentace se .vimrc
nacte vzdycky a pokud spoustite gvim (vim pro X), tak se jeste spusti
.gvimrc pro nacteni voleb specifickych pouze pro prostredi X.
Jinymi slovy, kdyz to narvete do .vimrc a spustite konzolovy vim, tak mu
strkate nastaveni, ktere nezna. Mozna to nevadi, mozna ano, netusim. Ale
kdyby to bylo fuk, tak by moznost .gvimrc asi neexistovala...

S pozdravem Zdenek Bohm